Om föreningen

Föreningen är byggd 1962 och består av 63 lägenheter uppdelade i fyra fastigheter. Föreningen är belägen i Sundsbruk med närhet till bl.a. Birsta City och Skönviksbacken som bjuder på många utomhusaktiviteter såväl sommar som vinter.

Det finns 52 mv-platser, 1 p-plats utan el och 7 gästparkeringar. För att ställa sig i bilplatskön kontaktar man styrelsen. Framgent kommer det installeras en laddstolpe för elbilar.

Föreningen har en gästlägenhet som man får boka till en kostnad av 150kr/dygn. Man får boka den max 1 vecka åt gången.

Det finns ett gym man kan boka i föreningen. Tagg för att kunna nyttja gymmet kvitteras ut hos sekreteraren.

Föreningen har kollektivanslutning via Telenor som debiteras på månadsavgiften.

Det som ingår är:

-Bredband 250/100
-Telefoni Mini
-Tv-paket TV Bas

Router och tv-box ska lämnas i lägenheten vid flytt, utrustningen tillhör föreningen.

Föreningen har bostadsrättstillägg via Länsförsäkringar.